Yritystapahtumat

Onko aikeissanne järjestää yritystapahtuma, yritysjuhla, asiakastilaisuus, henkilöstötapahtuma, lanseeraus tai myyntitilaisuus? Onko tulossa tiimipäivä ja ohjelma puuttuu? Haluatko tarjota elämyksiä, ovatko vieraasi jo nähneet ja kokeneet kaiken? Konffa palvelee asiakkaita, jotka haluavat yrityksensä imagoa tukevan, onnistuneen ja tavoitteet täyttävän yritystilaisuuden – todellista vastinetta tapahtumaan käyttämilleen euroille.

Konffa räätälöi tapahtuman yrityksen tarpeiden ja toiveiden mukaisesti, joustavasti ja kokemuksella. Tapahtuman aikana isännät ja emännät huolehtivat vieraistaan - Konffa pitää huolen siitä, että kaikki sujuu kuten pitääkin.

Resurssit hallinnassa, kustannukset kurissa

Säästä aikaa ja rahaa antamalla tapahtumatuotanto vastuullisen ammattilaisen tehtäväksi ja valitse tapahtumamarkkinoinnin pysyväksi kumppaniksi Konffa,  osaava ja idearikas tapahtumatuottaja. Ulkoistaminen on onnistumisen kannalta varmin ratkaisu,  samalla säästetään organisaation oman henkilöstön työaikaa ydinosaamiseen.  Työnjaosta sovitaan ja tapahtumaa suunnitellaan yhdessä.

Palvelukokonaisuuteen kuuluu mm.

  • ideoiminen ja suunnitteleminen
  • alihankkijoiden sopimukset ja toiminnan koordinointi
  • tapahtuman käsikirjoitus
  • turvallisuusasiat, catering, kuljetukset, lupa-asiat jne.
  • esiintyjäkartoitukset
  • tapahtuman rakentaminen ja purkaminen

Kun järjestät yritystapahtuman, sen on onnistuttava!

Konffan joustava ja luova tapahtumatuotanto, raudanluja projektinjohtotaito sekä strategiaosaaminen antaa sen valinneelle taholle merkittävän lisäarvon. Yritystapahtumissa ei ole enää nykyään varaa keskinkertaisuuteen, vieraille on tärkeää luoda juuri oikeaa tunnelmaa, henkeä – ja sisältöä.

Hyvä brändäys lisää tapahtuman onnistumista ja houkuttelevuutta. Lähtökohtana on, että tapahtuma antaa järjestävästä organisaatiosta laadukkaan kuvan sekä tukee sen imagoa ja liiketoiminnallisia tavoitteita.

Tapahtuma on voimakas viestinnän keino, oikeanlainen kohtaaminen lyö laudalta muut vaikuttamistavat. Siksi tapahtumamarkkinointiin kannattaa panostaa sekä sisäisessä että ulkoisessa viestinnässä.